Dragi turiști,

Dragi colaboratori,

     Vă mulțumim pentru toate călătoriile frumoase în care ați fost și veți mai merge cu noi, mulțumim că existați și că ne bucurăm de încrederea dumneavoastră, atât de benefică mai ales în momente complicate, precum cele pe care le traversăm cu toții în această perioadă. Echipa noastră vă stă la dispoziție și depune eforturi susținute pentru a rezolva toate solicitările de anulare/schimbare de dată/rambursare etc. primite de la dumneavoastră.

Pandemia provocată de virusul Covid-19 determină o situație excepțională și fără precedent în perioada modernă a dezvoltării turismului, în cadrul căreia o serie de state și-au închis granițele, au limitat libertatea de mișcare, determinând o serie de furnizori de servicii turistice să își suspende temporar activitatea în contextul acestor măsuri. Mai mult decât atât, nu există o predictibilitate a scenariilor posibile ale evoluției pandemiei ori a măsurilor suplimentare care ar putea fi impuse de autoritățile naționale și internaționale.

În acest context, avem rugămintea să tratați cu calm și înțelegere eventualele întârzieri în transmiterea răspunsurilor sau alte mici sincope care pot apărea. Este important să ne prioritizăm acțiunile și momentan ne concentrăm asupra plecărilor programate pentru perioada imediat următoare și pentru întoarcerea grupurilor care sunt încă pe meleaguri străine.

De asemenea vă rugăm să ţineţi cont de numărul mare de situaţii în care serviciile turistice nu pot fi pe moment prestate, din cauza situaţiei de criză apărute în ultimele săptămâni şi să trataţi cu răbdare şi înţelegere demersurile întreprinse pentru soluţionarea cu succes a solicitărilor dvs. chiar dacă acestea durează mult mai mult decât în mod normal.

Vă rugăm să aveți înțelegere față de capacitatea limitată de gestionare a unui număr semnificativ de solicitări venite din partea turiștilor noștri. Așa cum menționam și mai sus, le vom trata cu prioritate pe cele care au termen de plecare până în data de 30 aprilie 2020.

În ceea ce priveşte solicitările de rambursare a sumelor pentru rezervările efectuate până în acest moment, vă informăm că acestea vor fi posibile doar în momentul în care şi nouă ni se vor restitui aceste sume achitate de DAL TRAVEL în avans către partenerii noștri externi, hoteluri, companii aeriene, companii de croaziere etc.. Acest lucru poate dura şi până la câteva luni având în vedere volumul şi situaţia în care se află în acest moment întreaga industrie turistică. Oricum, recuperarea banilor va fi un proces de lungă durată, cu chemarea în garanție a furnizorilor printr-o procedură internațională. În acest moment majoritatea furnizorilor ne-au răspuns că sumele pe care le-am plătit ca depozite pentru serviciile viitoare nu pot fi rambursate, dar vor putea fi folosite pentru viitoarele rezervări. Natura situaţiei este complicată atât pentru noi, cât şi pentru dumneavoastră turiştii și colaboratorii noștri, drept pentru care sumele achitate până în prezent nu pot fi returnate în această circumstanţă.

În acest sens, vă transmitem dumneavoastră, celor care au avut încrederea să ne aleagă, asigurarea că sumele achitate către DAL TRAVEL nu sunt și nu vor fi pierdute!

În urma cererii dumneavoastră de anulare a anumitor servicii turistice, veți primi un document care atestă creanța dumneavoastră comercială și care vă va da posibilitatea ca, la o dată ulterioară, după încheierea perioadei de pandemie și a efectelor acesteia, să călătoriți către destinațiile alese de dumneavoastră sau chiar să schimbați destinația.

Voucherul de călătorie va fi nominal, valabil pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de a fi folosit și de alte persoane, dacă decideți astfel, pentru orice program turistic prestat de agenția noastră.

Astfel, pentru reprogramarea vacanțelor dumneavoastră sau pentru a intra în posesia voucherului de călătorie vă încurajăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact@daltravel.ro.

Vă vom ține la curent cu anulările / reprogramările circuitelor turistice, în funcție de evoluția mondială a pandemiei, dar și cu noile programe turistice, cu destinațiile pentru Revelion 2021, la care vom lucra în perioada imediat următoare.

Ne bazăm pe solidaritatea dumneavoastră, vă îndemnăm la calm, rațiune și răbdare şi recomandăm evitarea cererilor de anulare în acest moment pentru serviciile din vara – toamna anului 2020.

Trebuie să rămânem optimiști! Călătoriile sunt cele care ne-au făcut să ne întâlnim şi cu siguranţă, pasiunea pentru acestea ne va ajuta să rămânem uniţi, astfel încât, împreună să depăşim aceste momente dificile.

Suntem alături de dumneavoastră pentru orice detalii sau informații suplimentare, vă mulțumim pentru înțelegere și vă promitem că vă vom ține periodic la curent cu noutățile.

 

Cu deosebită considerație,

Echipa DAL TRAVEL

Primăvară frumoasă, cu sănătate şi optimism!