22.03.2017
04.04.2017
zile
Vandut
0 poze

<div style="text-align: justify;"><strong>ZIUA 1 / 22.03.2017:&nbsp; BUCUREŞTI – ISTANBUL – MIAMI</strong><br />
Întâlnire cu conducătorul de grup la Aeroportul Henri Coandă, la ora 08:15 (în faţa ghişeului de îmbarcare al companiei Turkish Airlines). Plecare spre Istanbul cu zborul companiei Turkish Airlines, TK 1044 (10:20 / 11:50) şi mai departe spre Miami cu zborul TK 77 (13:30 / 20:30). După sosire, transfer pentru cazare la Hotel Marenas Resort 4* (sau similar).<br />
<strong>ZIUA 2 / 23.03.2017:&nbsp; MIAMI – PARCUL NAŢIONAL EVERGLADES – MIAMI</strong><br />
Mic dejun. Timp liber sau excursie opţională în Parcul Naţional Everglades, cea mai mare rezervaţie naturală subtropicală din SUA, care cuprinde 25% din terenul original al regiunii mlăştinoase din sud-vestul Floridei. Zona este vizitată anual de peste 1 milion de oameni, fiind a treia cea mai mare rezervaţie din SUA, declarată Rezervaţie Naturală a Biosferei inclusă în Patrimoniul Mondial Natural UNESCO. Acest ţinut ciudat, cu râuri sinuoase, mărginite de o vegetaţie luxuriantă, patria aligatorilor şi a şerpilor veninoşi, a inspirat numeroşi scriitori, precum Marjory Stoneman Douglas şi Peter Matthiessen, care au scris despre oamenii şi creaturile ciudate ce sălăşluiesc aici. Peisajul de neegalat al parcului protejează de asemenea specii rare sau pe cale de dispariţie, cum ar fi manatee, crocodilul American şi pantera de Florida. Întoarcere la Miami pentru cazare.<br />
<strong>ZIUA 3 / 24.03.2017:&nbsp; MIAMI – KEY WEST – MIAMI </strong><br />
Mic dejun. Timp liber sau excursie opţională în Key West, o insulă legată de ţărm printr-un pod cu o lungime de 11 km, care se găseşte la o distanţă de aprox. 150 km de Cuba. Clima de aici este foarte plăcută, temperaturile nefiind niciodată mai mici de 0°C. În epoca pre-columbiana insula a fost populată de tribul Calusa, iar primul european care a ajuns aici a fost Juan Ponce de Leon, în anul 1521. Spaniolii au organizat aici o garnizoană, după care englezii au preluat controlul insulei în anul 1763. Populaţia nativă şi cea spaniolă au fost mutate în Havana. Veţi vizita oraşul vechi, principala atracţie turistică, prilej de a vedea Mallory Square, Strada Duval şi Fortul Zachary Taylor. Seara, întoarcere în Miami pentru cazare.<br />
<strong>ZIUA 4 / 25.03.2017:&nbsp; MIAMI – PUERTO RICO </strong><br />
Mic dejun. Transfer la aeroport pentru zborul companiei American Airlines, AA 397 (09:39 / 12:24) spre Puerto Rico. După sosire vom face un tur al capitalei San Juan, capitala statului, în timpul căruia vom vedea partea veche a oraşului, cu case vechi care datează din sec. XVI – XVII, din timpul coloniştilor spanioli. Fondat în anul 1521 sub denumirea Ciudad de Puerto Rico, oraşul a fost a doua aşezare europeană din America, după Santo Domingo din actuala Republică Dominicană. Vom vedea construcţiile istorice care domină oraşul precum Forturile San Felipe del Morro şi San Cristobal dar şi Fortăreaţa, reşedinţa guvernatorului din Puerto Rico, construită între anii 1533 - 1540 pentru a apăra portul San Juan listată de UNESCO în 1983 în Patrimoniul său Universal. Sistemul de fortificaţii al portului a fost atât de bine realizat de către spanioli încât niciun atac al englezilor sau olandezilor nu a putut duce la cucerirea oraşului. Zona veche este locul în care au fost filmate numeroase pelicule avându-i ca protagonişti pe Will Smith, George Clooney, Johnny Deep sau Morgan Freeman. Cazare la Hotel Marriott Courtyard Miramar 3* (sau similar). Seara, vom putea explora pitoreştile străzi din centrul vechi, pline de magazine, galerii de artă şi restaurante.<br />
<strong>ZIUA 5 / 26.03.2017:&nbsp; PUERTO RICO – ÎMBARCARE PE VASUL DE CROAZIERĂ </strong><br />
Mic dejun. Dimineaţa, excursie opţională la Bacardi Factory pentru a afla tainele fabricării acestei băuturi celebre dar şi pentru a degusta cocktail-uri delicioase. În jurul prânzului, transfer în port pentru îmbarcarea pe vasul de croazieră al companiei Royal Caribbean, Jewel of the Seas. Plecare din port la ora 20:30 într-o fascinantă croazieră în care, timp de o săptămână, vom avea ocazia să admirăm frumuseţile peisajelor din Marea Caraibilor de Sud, să ne lăsăm captivaţi de priveliştea deosebită oferită de apele turcoaz şi să ne răsfăţăm la bordul vasului, bucurându-ne de toate facilităţile oferite. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 6 / 27.03.2017:&nbsp; CHARLOTTE AMALIE, INSULA ST. THOMAS</strong><br />
Mic dejun. Vom acosta la ora 08:00 în Charlotte Amalie, capitala Insulelor Virgine Americane, situată pe Insula Saint Thomas. Oraşul a fost denumit după regina Danemarcei, Charlotte Amalie de Hesse - Kassel, soţia regelui Christian al V-lea. Fiind un port cu ape adânci, a fost extrem de “apreciat” de piraţii din zona Caraibilor care puteau să intre uşor cu vasele aici. Printre atracţiile turistice ale insulei se număra Castelul Blackbeard, Fortăreaţa Christian care datează din sec. al XVII-lea, clădirea legislativului situată la capătul a 99 de trepte, Grădina Emancipation, Market Square, Muzeul Seven Arches şi Sinagoga. Vom avea posibilitatea să explorăm minunatul orăşel pe cont propriu sau opţional, putem alege una dintre excursiile organizate de pe nava de croazieră. Vasul va ridica ancora la ora 17:30. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 7 / 28.03.2017:&nbsp; BASSETERRE, INSULA ST. KITTS </strong><br />
Mic dejun. Sosire la ora 08:00 în Basseterre, capitala Statului St. Kitts şi Nevis din Indiile de Vest. Oraşul a fost fondat în anul 1627 de către francezi, fiind capitala coloniei Saint-Christophe, situată în extremităţile nordice şi sudice ale insulei, partea centrală fiind deţinută de englezi. Guvernatorul francez al insulei, Phillippe de Longvilliers de Poincy, a transformat Basseterre într-un port de success din care era coordonat comerţul din zona Caraibilor. Prosperitatea de care s-a bucurat a făcut ca localitatea să devină capitala întregii colonii din Indiile de Vest, care includea Guadeloupe şi Martinique. În anul 1727 francezii au fost expulzaţi din insule, acestea devenind posesiune britanică. Oprirea de astăzi va prilejui vizitarea centrului vechi al oraşului, renumit pentru casele vechi deosebit de bine restaurate în ciuda numeroaselor dezastre care i-au marcat istoria: războaie, cutremure, incendii şi uragane. Veţi putea opta şi pentru excursiile tematice organizate opţional de la bordul vasului. Vasul va pleaca din port la ora 17:00. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 8 / 29.03.2017:&nbsp; ST. JOHN’S, INSULA ANTIGUA</strong><br />
Mic dejun. Vom acosta la ora 08:00 în St. John pentru o zi dedicată vizitării capitalei Insulelor Antigua şi Barbuda. Puteţi opta pentru excursiile organizate de pe vasul de croazieră sau puteţi explora singuri pitorescul oraş. Devenit centru administrativ încă din anul 1632 când zona a fost colonizată, St. John a fost desemnat capitală a Antiguei după obţinerea independenţei în anul 1981. Iubitorii de arta vor fi încântaţi să decopere astăzi minunatele galerii de artă dar şi magazinele unor faimoşi designeri de bijuterii şi numeroasele mall-uri cu haine haute-couture sau distileria The Antigua Rum. Vasele de croazieră opresc în port la cheiurile Heritage şi Redcliffe iar turiştii pot explora întreaga zona până la ora 17:00 când vasul va ridica ancora. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 9 / 30.03.2017:&nbsp; CASTRIES, INSULA ST. LUCIA</strong><br />
Mic dejun. Sosire la ora 08:00 în Castries, capitala Insulei St. Lucia, de unde vom putea porni în excursiile organizate de pe vas sau vom putea vizita pe cont propriu zecile de magazine de artizanat şi suveniruri, pieţele frumos colorate şi pline de fructe exotice şi flori dar şi Catedrala Imaculatei Concepţii sau Piaţa Derek Walcott, numită după poetul din St. Lucia care a câştigat Premiul Nobel. Un punct de interes al zonei este Mome Fortune (dealul Norocului), de unde turiştii pot admira panorama splendidă a golfului. Vasul va pleca din port la ora 17:00. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 10 / 31.03.2017:&nbsp; BRIDGETOWN, INSULA BARBADOS</strong><br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Mic dejun. Vasul va ancora la ora 08:00 în golful Carlisle, de unde vom putea vizita oraşul Bridgetown sau împrejurimile sale. Întemeiat de englezi în anul 1628, Bridgetown este capitala şi cel mai mare oraş din Barbados. Populaţia Arawak care a trăit aici dispăruse când englezii au ajuns pentru prima dată pe insulă, dar urme ale acestei civilizaţii au fost descoperite în zona centrală a oraşului. Între anii 1800-1885, Bridgetown a fost sediul guvernatorului din insulele Windward, iar astăzi, oraşul este un centru financiar şi turistic deosebit de important, vasele de croazieră care acostează aici aducând mii de turişti dornici să descopere frumuseţile Indiilor de Vest. Centrul vechi plin de case viu colorate şi Garnizoana oraşului au fost incluse în anul 2011 pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO. Strada Broad este principala destinaţie a turiştilor dornici de cumpărături sau de momente de relaxare la restaurantele cu meniuri caraibiene. Vasul va pleca la ora 17:00. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 11 / 01.04.2017:&nbsp; NAVIGARE</strong><br />
Mic dejun. Astăzi vom naviga pe Marea Caraibilor spre Puerto Rico, bucurându-ne de minunatele culori oferite de întinderile mării. Timp liber pentru relaxare la bordul vaporului de lux, prilej de a beneficia de facilităţile acestuia: piscine, solarium, centru SPA cu saloane de masaj, jacuzzi, saună şi tratamente, cinema, cazino, restaurante, artere comerciale şi numeroase baruri. Seara ne vor aşteapta diverse spectacole de teatru, animaţie, muzică live şi bineînţeles, discotecă. Pensiune completă. Cazare la bord.<br />
<strong>ZIUA 12 / 02.04.2017:&nbsp; PUERTO RICO – MIAMI </strong><br />
Mic dejun. Vasul va ancora la ora 06:00 în Puerto Rico, iar după debarcare ne vom îndrepta către aeroport pentru zborul companiei America Airlines, AA 1091 (13:10 / 16:04) spre Miami. Transfer la Hotel Marenas Resort 4* (sau similar) pentru cazare.<br />
<strong>ZIUA 13 / 03.04.2017:&nbsp; MIAMI – ISTANBUL </strong><br />
Mic dejun. După eliberarea camerelor vom putea merge la unul dintre cele mai mari mall-uri din Statele Unite, Aventura, pentru ultimele cumpărături înainte de plecarea spre acasă. Transfer la aeroport pentru zborul spre Istanbul al companiei Turkish Airlines TK 78 (21:00 / 15:55).<br />
<strong>ZIUA 14 / 04.04.2017:&nbsp; ISTANBUL – BUCUREŞTI </strong><br />
Sosire în Istanbul la ora 15:55, de unde se pleacă spre Bucureşti cu zborul TK 1045 (18:50 / 20:10).</div>


Top obiective

Artă şi arhitectură

Natură şi Peisaje

Tradiţii şi evenimente

Experienţe şi Distracţii



dal travel Miami, Puerto Rico și Croazieră în Marea Caraibilor de Sud

Informatii tarif



TARIF: 2430 EURO / loc în cameră dublă şi cabina cu hublou

2550 EURO / loc în cameră dublă şi cabina cu balcon


(tarif valabil pentru un grup minim de 16 turişti; pt. 10-14 turişti tariful se va majora cu 250 euro/pers.)

Suplimentul de single se calculează la cerere în funcţie de disponibilitatea cabinelor de pe vasul de croazieră

 


  • transport
  • cazare
  • mese
  • ghizi
  • marime grup

Servicii

Tariful include

- transport intercontinental cu avionul pe rutele:  Bucureşti – Istanbul – Miami şi Miami – Istanbul – Bucureşti

- transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti

- 5 nopţi cazare cu mic dejun în hoteluri de 4* şi 3* în SUA şi Puerto Rico

- 7 nopţi cazare cu pensiune completă, băuturi nealcoolice (conform program), pe vasul de croazieră Jewel of Seas, Royal Caribbean

- activităţi de recreere pe vas: piscine, teatru, discotecă, bibliotecă

- transferurile, tururile şi excursiile menţionate în program

- conducător roman de grup

- asigurare în caz de insolvabilitate /faliment al agenţiei de turism

- BONUS: asigurare storno şi medicală inclusă indiferent de vârstă


Tariful nu include

- taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale: aprox. 490 euro/pers. şi pentru zborurile locale aprox. 170 euro/pers. care se plătesc odată cu excursia (pot fi modificate de companiile aeriene, valoarea exactă fiind cunoscută la data emiterii biletelor de avion)

- taxe şi servicii portuare: 80 euro/pers.

- taxe de ieşire de pe aeroporturi, în cazul în care se aplică

- taxa de viză pentru SUA (160 usd/pers. pentru SUA – taxe care pot fi modificate de către Consulat)

- taxa de bagaj pentru bagajul de cală la zborurile dintre Miami şi Puerto Rico, aprox. 25 usd pe sens, care se plăteşte individual la ghişeul companiei aeriene din aeroport

- taxe pentru servicii la bord (12 euro/pers/zi), care se plătesc individual pe vas

- alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi, etc.

- bacşişuri: 30 usd/pers. pentru ghizi şi şoferi, mai puţin pentru bagajişti (se vor achita conducătorului de grup cel târziu la sosire); bacşişurile nu se referă şi la excursiile opţionale

- excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de participanţi, precizat de partenerii externi, tarifele acestora fiind informative. În funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerul local



  • Excursie de 1 zi la Everglades: aprox. 150 usd/pers.

  • Excursie de 1 zi la Key West: aprox. 150 usd/pers.

  • Excursie la Bacardi Distilery: aprox. 140 usd/ pers.



Acte necesare


Condiții de înscriere


Observații

NOTĂ:

- alocarea cabinelor se va face în ordinea efectuării înscrierilor şi în limita disponibilităţii

- taxele de port se pot modifica de către autoritatea portuară

- pentru mai multe informaţii legate de flota Royal Caribbean, descrierea cabinelor, facilitaţilor etc., vă rugăm să consultaţi site-ul oficial al companiei

 

ÎN CAZUL NEOBŢINERII VIZEI, taxele de viză şi programare la viză (achitate direct de turist la bancă) nu sunt rambursabile.

CONDIŢIE SPECIALĂ ÎN CAZUL RETRAGERII DUPĂ OBŢINEREA VIZEI: penalizare integrală

 

IMPORTANT !!!

Documente necesare: paşaport valabil minim 6 luni de la data încheierii călătoriei (nu se acceptă paşaport temporar)

O persoană sub 21 de ani nu poate să rezerve o cabină în croazieră sau să ocupe singură o cabină, cu excepţia cazului în care este însoţită de un părinte, tutore sau o persoană care a împlinit deja vârsta de 21 de ani.

Orice minor sub 18 ani care nu călătoreşte în compania părinţilor săi, trebuie să prezinte, în momentul îmbarcării, o scrisoare notarială (în limba engleză) prin care părinţii îşi dau acordul cu privire la călătoria minorului şi autorizează persoana care îl însoţeşte pe minor să semneze în cazul aplicării tratamentului de urgenţă recomandat de doctorul de la bordul vasului sau în cazul practicării anumitor activităţi sportive la bord; în plus, persoana respectivă trebuie să aibă şi cazier judiciar la ieşierea din România.

Părinţii sau tutorii legali care călătoresc cu un minor cu un nume diferit decât al acestora, sunt obligaţi să prezinte un document oficial (certificat de naştere / de divorţ etc.), pentru a dovedi că sunt părinţii sau tutorii copiilor în cauză.

 

CONDIŢII DE PLATA:

- înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans minim de 50% din tarif  şi se încheie la epuizarea locurilor

- termen final de plata: 10 ianuarie 2017

- turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte

- în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neintrunirii grupului minim de turişti   



CONDIŢII DE ANULARE:

Pentru anulare din momentul înscrierii şi până pe 10 Ianuarie 2017, se va percepe o penalizare de 50 euro/pers.

Pentru anulare între 11 - 27 Ianuarie 2017, se va percepe o penalizare de 35% din valoarea totală

Pentru anulare între 28 Ianuarie – 24 Februarie 2017, se va percepe o penalizare de 50% din valoarea totală

Pentru anulare începând cu 25 Februarie 2017 sau no-show, se va percepe o penalizare de 100%

 

ACTE ŞI CONDIŢII NECESARE APLICĂRII PENTRU VIZA:

SUA: paşaport valabil minim 6 luni de la data călătoriei / extras de cont personal cu minimum 2000 USD / 1 fotografie color 5/5 cm, pe fond alb / adeverinţă de la locul de muncă cu precizarea funcţiei şi a salariului sau talon de pensie, după caz / copii ale actelor de proprietate (casă, maşină, teren etc) / în cazul patronilor de firma, copie după actele societăţii şi ultimul bilanţ contabil / copie carte de identitate / pentru copii, copie certificat de naştere / pentru persoanele căsătorite, copie a certificatului de căsătorie / prezenţa personală la Consulatul SUA, în vederea susţinerii unui interviu (la data şi ora comunicate de agenţie)

Agenţia îşi rezervă dreptul de a face o selecţie preliminară a persoanelor care se înscriu în acest program în funcţie de actele prezentate. Termen limită pentru transmiterea documentelor: 10 săptămâni înaintea plecării

 

OBSERVAŢII:

- conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice

- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure

- agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu

- prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora

- conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistenţă în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic

- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu  regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale

- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat la cerere de conducătorul de grup

- dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program

- agenţia îşi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană

- agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil

- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile, etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite. Totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- aşezarea turiştilor în autocar/ microbuz etc. se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor

- agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta

- conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere servicii în interiorul muzeelor, monumentelor etc. Altfel, ghizii români vor oferi explicaţii turiştilor doar în afara obiectivelor turistice. Ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi  de ghidajul acestora

- excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţii locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţia DAL TRAVEL. Tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz un ghid local. În tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate( daca nu este specificat altfel)

- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri

- agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.

- copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi

- copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual

- vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei

- c/v excursiei poate fi achitată şi în lei la cursul BNR + 2%, din ziua ultimei plăţi

- prezentul  document constituie anexă la « Contractul de prestări servicii turistice »



Ce spun turistii nostri?