de la 595 Euro / persoană Vezi detalii
A Pleci cand dorești!
Plecare din Bucuresti
4 zile
Zagreb – Rijeka – Opatija – Peninsula Istria: Pula – Rovinj – Porec
6 poze

George Bernard Shaw a spus despre Croaţia, că este locul în care "Dumnezeu a vrut să îşi încununeze opera şi în ultima zi a creat Croaţia cu insulele, suflul mării şi oamenii ei". Vă invităm alături de noi într-o călătorie inedită care se va desfășura într-un cadru natural de o frumusețe uimitoare, care va cuprinde câteva dintre cele mai interesante locuri pe care Croația le are de oferit. Vom fi acaparați de priveliștile unice oferite de minuni ale naturii, vom fi fascinați de porturile în stil veneţian, de cetăţile şi catedralele vechi de secole, dar și de oraşele medievale în stil italiano-german.


Top obiective

Artă şi arhitectură

Oraşul Zagreb cu Biserica Sf. Marcu, Poarta de Piatră, Clădirea Parlamentului, Biserica Sf. Mihail,Piaţa Ban Jelacic, Muzeul Mimara, Catedrala Sf. Ştefan, Teatrul Naţional, Oraşul Nou, Rijeka, Rovinj

Natură şi Peisaje

Staţiunea Opatija, staţiunea Pula, staţiunea Porec

Experienţe şi Distracţii

Excursie în Peninsula Istria


afiseaza itinerariul complet afiseaza itinerariul pe scurt
  • Ziua 1

    București – Viena – Zagreb

    • Transport Avion
      Minivan
    • Cazare Hotel în Zagreb
    • Mese În avion
    • Obiective și activități Tur panoramic si pietonal Zagreb:
      Biserica Sf. Marcu
      Poarta de Piatră
      Clădirea Parlamentului
      Biserica Sf. Mihail
      Piaţa Ban Jelacic
      Muzeul Mimara
      Catedrala Sf. Ştefan
      Teatrul Naţional
      Oraşul Nou
    • Opționale -
    Întâlnire cu conducătorul de grup la Aeroportul Henri Coandă, la ora 04:40 (în faţa ghişeului de îmbarcare al companiei Austrian Airlines). Plecare spre Viena cu compania Austrian Airlines, zbor OS 768 (06:40 / 07:20), de unde se va pleca cu zborul OS 7051 (10:10 / 11:00) spre Zagreb, capitala Croaţiei, cel mai mare oraş cultural şi economic, cu o locaţie pitorească, cu Râul Sava traversând părţile vechi ale oraşului, situat pe versantul sudic al muntelui Medvednica şi împărţit în trei zone distincte: Oraşul de Sus, Oraşul de Jos şi Noul Zagreb. Transfer de la aeroport către orașul vechi pentru a ne bucura de o plimbare relaxantă pe străduţele înguste ale oraşului vechi (Oraşul de Sus). Vom admira Biserica Sf. Marcu, una din cele mai vechi biserici ale Croaţiei, parcă ruptă dintr-un basm al Fraţilor Grimm, Poarta de Piatră din sec. al XIII-lea, singura dintre cele 4 porţi ale oraşului care mai stă în picioare, clădirea Parlamentului şi Biserica Sf. Mihail. Atmosfera medievală de pe aceste străduţe ne va transpune în epoca în care oraşul se bucura de popularitate în cercurile importantei artistocrații europene. Vom continua cu vizitarea unei alte zone deosebite a Zagrebului, Oraşul de Jos sau Donji Grad, care se remarcă prin multitudinea de clădiri în stil baroc ce datează din sec. al XIV-lea. Vom vedea principalele atracţii din această zonă, precum Piaţa Ban Jelacic, Muzeul Mimara, fondat pe baza unei colecţii de 4.000 de opere de artă a unui misterios colecţionar dalmat, Catedrala Sf. Ştefan, una dintre cele mai impresionante clădiri din oraş şi Teatrul Naţional care datează din anul 1905. La finalul turului vom poposi în Oraşul Nou, numit şi “Cetatea zgârie-norilor”, sediu a numeroase centre comerciale. Cazare în Zagreb.
  • Ziua 2

    Zagreb – Rijeka – Opatija

    • Transport Minivan
    • Cazare Hotel în Opatija
    • Mese Mic dejun
    • Obiective și activități Turul oraşului Rijeka
      Turul staţiunii Opatija
    • Opționale -
    Mic dejun. În această dimineaţă ne vom îndrepta spre Rijeka, pentru a descoperi cel de-al treilea oraş ca mărime al Croației, cu un şarm aparte, definit de un amestec de stiluri între cetăţi medievale, palate impunătoare din perioada habsburgică, piaţete în stil italian, dar şi blocuri din era socialistă. Ziua va continua cu deplasarea către Opatija, o faimoasă staţiune unde vom avea prilejul să admirăm arhitectura austro-ungară a clădirilor vechi și să facem o plimbare romantică pe faleză. Cazare în Opatija.
  • Ziua 3

    Opatija – Peninsula Istria: Pula – Rovinj – Porec – Opatija

    • Transport Minivan
    • Cazare Hotel în Opatija
    • Mese Mic dejun
    • Obiective și activități Peninsula Istria:
      Staţiunea Pula
      Oraşul Rovinj
      Staţiunea Porec
    • Opționale -
    Mic dejun. În această zi vom descoperi Peninsula Istria. Turul va începe cu staţiunea Pula, cel mai mare oraş din regiunea istorică Istria, fost centru administrativ în Roma Antică, staţiune bine cunoscută pentru clădirile care au supravieţuit din perioada romană. Vom avea prilejul de a admira Amfiteatrul Roman, Teatrul Roman, Poarta de Aur şi Catedrala Adormirii Maicii Domnului. Ne vom plimba pe vechile străzi înguste, cu pavaj roman care ne vor încânta privirea cu clădiri medievale şi renascentiste. Ne vom deplasa apoi către Rovinj, cel mai „fotogenic” oraş de pe Mediterană, în trecut un sat pescăresc, în prezent un căutat resort turistic, unde vom vedea Biserica Sf. Eufemia şi Palatul baroc. În Rovinj vom avea timp liber pentru un dejun tradiţional după care ne vom continua turul către staţiunea Porec, al cărei centru istoric a intrat în Patrimoniul Mondial UNESCO. Seara ne vom întoarce la Opatija pentru cazare.
  • Ziua 4

    Opatija – Zagreb – Viena – Bucureşti

    • Transport Minivan
      Avion
    • Cazare -
    • Mese Mic dejun, în avion
    • Obiective și activități -
    • Opționale -
    Mic dejun. În prima parte a zilei vom avea timp liber în Opatija pentru ultimele cumpărături sau alte activităţi individuale. Transfer la aeroportul din Zagreb pentru zborul spre Viena cu compania Austrian Airlines, zbor OS 678 (18:45 / 19:40), de unde se va pleca spre Bucureşti cu zborul OS 767 (21:10 / 23:50).


Informatii tarif

de la 595 EURO / loc în cameră dublă; Supliment single: 90 EURO

  • Tariful este valabil pentru minim 6 persoane. Pentru 4 persoane tariful se va majora cu 90 euro/pers.
  • Tariful poate varia în funcţie de numărul de participanţi, perioada călătoriei, evenimente speciale, gradul de ocupare a avioanelor, hotelurilor etc. 


  • transport
    Avion
    Minivan
  • cazare
    1 noapte în Zagreb
    2 nopți în Opatija
  • mese
    Mic dejun: 3
  • ghizi
    Însoţitor român de grup

Servicii

Tariful include

- transport continental cu avionul pe ruta: Bucureşti – Viena – Zagreb şi retur cu compania Austrian Airlines
- 3 nopți cazare cu mic dejun în hoteluri de 4* şi 3*
- transport intern pe toata durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiționat, adaptat la nr. de turiști 
- taxe parcare, taxe de autostradă, poduri, tuneluri, etc.
- transferurile, tururile și excursiile menționate în program
- excursie de 1 zi în Peninsula Istria
- conducător român de grup 
- asigurare în caz de insolvabilitate / faliment a agenţiei de turism


Tariful nu include

- taxele de aeroport, combustibil, securitate și serviciu pentru zborurile continentale: 200 euro/pers, care se plătesc odată cu excursia (pot fi modificate de companiile aeriene, valoarea exactă fiind cunoscută la data emiterii biletelor de avion) 
- taxele de oraş (unde se percep) se achită, la recepţia hotelurilor, individual
- alte servicii suplimentare decat cele menționate, cheltuieli personale, băuturi etc.
- taxele de intrare la obiectivele turistice (muzee, catedrale etc.) și după caz, ghizii pentru acestea 
- excursiile opţionale se pot realiza cu un număr minim de participanţi, precizat de partenerii externi, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerul local
- RECOMANDAT: PACHET TURIST TRAVEL MONDIAL, care include Asigurare medicală, pe întreaga durată a programului, care acoperă o sumă maximă de 150.000 ron/pers. pentru cheltuieli medicale de urgență și/sau repatriere, o sumă maximă de 5.000 ron/pers. pentru tratamente medicale de urgență în cazul acutizării unei boli cronice și Asigurarea STORNO de călătorie, care acoperă pierderile financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate, a cărei valoare storno acoperă până la 8.500 ron/călătorie (cu franșiză de 10%); acest mijloc de protecție financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei, INCLUSIV riscurile din categoria evenimentelor asigurate Covid-19


Acte necesare

- paşaportul sau cartea de identitate în curs de valabilitate


Condiții de înscriere

- înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans min. de 50% din tarif şi se încheie la epuizarea locurilor
- diferenţa de 50 %, se achită cu min. 30 de zile înainte de data plecării
- turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte
- în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti


Observații

- conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice
- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure
- agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu
- prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora
- conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistenţă în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic
- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări
- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale
- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie şi la cererea sa, va fi asistat de conducătorul de grup
- dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program
- agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană
- agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil
- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- aşezarea turiştilor în autocar se va face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor
- agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta
- conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere explicaţii în interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, conducătorii de grup vor oferi explicaţii turiştilor doar în afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi de ghidajul acestora
- excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţiile locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţia DAL TRAVEL; tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, sau din altă parte, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz, un ghid local; în tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate
- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale, indiferent de cauză
- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri
- agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.
- copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi; d) însoțitorii minorului sunt obligați să aibă certificatul de naștere în original al copilului minor, adițional pașaportului și/sau cărții de identitate
- copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual
- vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei
- pentru posesorii de paşapoarte temporare cu valabilitate de 1 an, este necesară obţinerea vizelor de la ambasada din Bucureşti; în cazul neobţinerii vizei se reţin penalizări pentru biletul de avion, asigurarea medicală şi cheltuielile agenţiei
- c/v excursiei poate fi achitată şi în lei la cursul BNR + 2%, din ziua ultimei plăţi
- prezentul document constituie anexă la « Contractul de prestări servicii turistice »



Ce spun turistii nostri?